Τρίτη 27 Αυγούστου 2024

Οδηγίες και Διευκρινίσεις για το Νέο Μητρώο Εκπαιδευτών/τριών Επαγγελματικής Κατάρτισης Σ.Α.Ε.Κ. & Ε.Σ.Κ. – Προθεσμία Υποβολής Αιτήσεων και Σημαντικές Λεπτομέρειες
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΗΤΡΩΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Σ.Α.Ε.Κ. (ΠΡΩΗΝ Δ.Ι.Ε.Κ.) ΚΑΙ Ε.Σ.Κ. ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΙΝΕΔΙΒΙΜ/ΥΠΑΙΘΑ

Το νέο Μητρώο Εκπαιδευτών/τριών Επαγγελματικής Κατάρτισης Σ.Α.Ε.Κ. (πρώην Δ.Ι.Ε.Κ.) και Ε.Σ.Κ., το οποίο τελεί υπό την αρμοδιότητα του ΙΝΕΔΙΒΙΜ/ΥΠΑΙΘΑ, είναι πλέον σε ισχύ. Εδώ παρατίθενται βασικά σημεία και διευκρινίσεις για τους ενδιαφερόμενους που σκοπεύουν να υποβάλουν αίτηση ένταξης:

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ-ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΗΤΡΩΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Σ.Α.Ε.Κ. (ΠΡΩΗΝ Δ.Ι.Ε.Κ.) ΚΑΙ Ε.Σ.Κ. ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΙΝΕΔΙΒΙΜ/ΥΠΑΙΘΑ

https://www.inedivim.gr/.../prosklisi-ekdilosis...

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ: από την Τετάρτη 21/08/2024 (ώρα 13:00 μ.μ.) έως και την Κυριακή 01/09/2024 (ώρα 13:00 μ.μ.).

Για τα κύρια σημεία της σχετικής Πρόσκλησης:

https://www.facebook.com/share/p/cWxvFKTLvs6EGWA9/

ΠΡΟΣΟΧΗ:

- Το παλιο-Μητρώο δεν ισχύει πλέον, έπειτα από τις πολλές καταγγελίες μας για τη σωρεία παρανομιών που διαπιστώνονταν σε αυτό κατά την τελευταία τριετία της λειτουργίας του (2021-2024), με τους ημέτερους και τις ημέτερες να τηρούν φυσικά "σιγήν ιχθύος" για όλες αυτές τις παρανομίες, πάντα με το αζημίωτο.

- Κάθε ενδιαφερόμενος/η οφείλει να στηρίζεται στις διευκρινίσεις που λαμβάνει ο/η ίδιος/α από την αρμόδια υπηρεσία. Οι δικές μας διευκρινίσεις έχουν απλώς βοηθητικό χαρακτήρα. Πληροφορίες σχετικά με την Πρόσκληση και την τεχνική υποστήριξη για την ηλεκτρονική πλατφόρμα των αιτήσεων παρέχονται στα τηλέφωνα 213-131 45 11 και 213-131 45 07 κατά τις ώρες 10:00 π.μ. έως 16:00 μ.μ.

- Μετά την οριστική υποβολή της αίτησης καμία τροποποίηση δεν είναι δυνατή.

1. Το "Παράρτημα" που αναφέρεται στη σελ. 2 της Πρόσκλησης ("Στο πλαίσιο της παρούσας πρόσκλησης όλοι οι υποψήφιοι θα πρέπει να καταθέσουν με την ηλεκτρονική αίτηση ένταξης στο Μητρώο Σ.Α.Ε.Κ./Ε.Σ.Κ. όλα τα δικαιολογητικά για την ένταξή τους στο Μητρώο, όπως αυτά περιγράφονται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ") περιλαμβάνεται στην ίδια την Πρόσκληση, συγκεκριμένα το βρίσκουμε στις σελ. 7-23 της εν λόγω Πρόσκλησης, και αφορά στα προσόντα των υποψηφίων Εκπαιδευτών/τριών:

α) ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ: Σελ. 7-10.

β) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ: Σελ. 10-11.

γ) ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: Σελ. 11-13.

δ) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ: Σελ. 13-16.

ε) ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ: Σελ. 16-17.

στ) ΓΝΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ: Σελ. 17.

ζ) ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: Σελ. 18.

η) ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ: Σελ. 18-23.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ: Σελ. 23.

Οδηγίες για τους υποψήφιους στις Εξετάσεις Πιστοποίησης αποφοίτων ΙΕΚ!

2. Μη αποδεκτοί χαρακτήρες στους τίτλους των αρχείων που επιχειρούμε να επισυνάψουμε (; ?=+&@), δεν θα μας επιτρέψουν την αποθήκευση και οριστικοποίηση της αίτησής μας, θα χρειαστεί να τους αφαιρέσουμε.

3. Στο πεδίο της αίτησης “Α2. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ”:

α) για το “έγγραφο ΑΜΚΑ” για τον ΑΜΚΑ και πιο κάτω “έγγραφο ΕΦΚΑ” για τον ΑΜΑ μπορούμε να εκτυπώσουμε μέσω ΕΦΚΑ "βεβαίωση απογραφής ασφαλισμένου", για να την χρησιμοποιήσουμε την ίδια και στις δύο περιπτώσεις (η βεβαίωση αυτή βεβαιώνει για τον ΑΜΚΑ, τον ΑΜΑ και το ΑΦΜ μας). Η διαδικασία έχει ως εξής: Μπαίνουμε στην ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ μέσω του συνδέσμου https://www.efka.gov.gr/.../elektroni.../bebaiose-apographes ,στη συνέχεια επιλέγουμε “Είσοδος στην υπηρεσία Βεβαίωσης Απογραφής” και αμέσως μετά “Πατήστε εδώ για την εμφάνιση της βεβαίωσης”. Εφόσον πρώτα αποθηκεύσουμε τη βεβαίωση αυτή στον υπολογιστή μας, στη συνέχεια επιλέγουμε "αποσύνδεση" για να αποσυνδεθούμε από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ.

β) Στο πεδίο “Ασφάλιση κύριας θέσης” σημειώνουμε όλοι τον ενιαίο εθνικό φορέα κοινωνικής ασφάλισης, δηλαδή: ΕΦΚΑ.

γ) Στο πεδίο "Ιδιότητα" επιλέγουμε την τρέχουσα ιδιότητά μας (εάν κατά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο που κάνουμε την αίτησή μας είμαστε άνεργοι, δημόσιοι υπάλληλοι, συνταξιούχοι κ.ο.κ.).

δ) Στο πεδίο "Επάγγελμα" μπορούμε να αναφέρουμε κάποιο συγκεκριμένο επάγγελμα, π.χ. Εκπαιδευτικός, ή γενικότερα "δημόσιος υπάλληλος", "ιδιωτικός υπάλληλος", καθώς όλα γίνονται δεκτά.

4. Εάν δεν συμπληρώσουμε και επισυνάψουμε τα ζητούμενα αρχεία στα δύο πρώτα πεδία της αίτησης ("γενικά στοιχεία" και "στοιχεία εργασίας-οικονομικά στοιχεία") και στη συνέχεια πατήσουμε "αποθήκευση", τότε δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στην επεξεργασία και των υπολοίπων πεδίων. Εάν δεν μας επιτρέπει την αποθήκευση αυτών των δύο πεδίων, τότε κοιτάμε για τυχόν παραλείψεις-κενά και για μη αποδεκτούς χαρακτήρες στους τίτλους των αρχείων που επισυνάψαμε, όπως αναφέραμε προηγουμένως.

5. Εάν διαθέτουμε Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας της ΑΣΠΑΙΤΕ, δεν το επισυνάπτουμε στην "Επιμόρφωση", καθώς εκεί δεν γίνεται δεκτό όπως αναφέρει η Πρόσκληση στη σελ. 13 για την Επιμόρφωση ("Θεματικές ενότητες ή εξαμηνιαία μαθήματα της τυπικής εκπαίδευσης σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό επίπεδο δεν λαμβάνονται υπόψη στα αντίστοιχα πεδία επιμόρφωσης πχ παιδαγωγική επιμόρφωση ΑΣΠΑΙΤΕ, εισαγωγική επιμόρφωση υπαλλήλων, Διδασκαλεία"), ωστόσο μπορούμε να το επισυνάψουμε στο πεδίο του πτυχίου, προαιρετικά, συμπεριλαμβάνοντας στο ίδιο αρχείο τόσο το πτυχίο μας όσο και το εν λόγω πιστοποιητικό.

6. Διπλώματα‐Πτυχία από κολέγια που εδρεύουν στην Ελλάδα καταχωρούνται ως Πτυχίο ΑΕΙ αν έχουν αναγνώριση από ΑΑΤΕΝ ή ΣΑΕΠ.

7. Στα πεδία της αίτησης (π.χ. για την επαγγελματική ή διδακτική εμπειρία) περιλαμβάνονται και σχετικές πληροφορίες, οι οποίες είναι διαθέσιμες κατά το άνοιγμα της καρτέλας, πατώντας στο επάνω μέρος της καρτέλας. Όταν ολοκληρώνουμε τη συμπλήρωση κάθε καρτέλας πατάμε "αποθήκευση" και στη συνέχεια "προσθήκη" για τη συμπλήρωση νέας καρτέλας. Καλό είναι να πατάμε "προσθήκη" και στη συνέχεια "ακύρωση" εάν δεν έχουμε να προσθέσουμε κάτι επιπλέον, καθώς μέσω της προσθήκης μάλλον αποθηκεύεται η καρτέλα που ολοκληρώσαμε αμέσως προηγουμένως.

8. Στο πεδίο Α7. "Κοινωνικά κριτήρια" και συγκεκριμένα στην "ανεργία":

α) Επιλέγουμε τη "διάρκεια" της ανεργίας μας, π.χ. "0-6 μήνες".

β) Για τη "λήξη" της ανεργίας μας, δηλαδή μέχρι πότε είναι ενεργό το δελτίο της ανεργίας μας, μπορούμε να πληροφορηθούμε το στοιχείο αυτό μπαίνοντας στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της ΔΥΠΑ μέσω του συνδέσμου https://eservices.oaed.gr/pls/apex/f?p=1001:1 και μόλις ανακατευθυνθούμε στην αρχική σελίδα, τότε επιλέγουμε από τη δεξιά στήλη "Λειτουργίες" το "Δελτία ανεργίας". Στο "Δελτία ανεργίας" βλέπουμε να γράφει π.χ. "Ενεργό δελτίο από 22/05/2024 έως 30/10/2024". Επομένως στη συγκεκριμένη περίπτωση η ημερομηνία λήξης του δελτίου ανεργίας είναι στις 30/10/2024. Μπορούμε επίσης να ζητήσουμε όλες τις σχετικές με το δελτίο της ανεργίας μας πληροφορίες μέσω της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.), καλώντας στο 1555 (δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη όλο το 24ωρο).

γ) Για την "ημερομηνία έκδοσης βεβαίωσης" για την ανεργία μας, αυτή αναφέρεται στην εν λόγω βεβαίωση.

δ) Τέλος επισυνάπτουμε στο "έγγραφο σχετικού αρχείου" τη βεβαίωση για την ανεργία μας που έχουμε εκδώσει πρόσφατα (όχι παλαιότερη των πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης εγγραφής στο μητρώο).

Εφόσον οριστικοποιήσουμε την αίτησή μας, δεν μπορούμε να την επεξεργαστούμε ξανά. Κατά την οριστικοποίηση της αίτησής μας λαμβάνουμε Αριθμό Μητρώου. Αποθηκεύουμε την αίτηση που κάναμε στον υπολογιστή μας.

Καλή επιτυχία!

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΑΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΙΕΚ
https://e-wall.net/?p=66896

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου