Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2024

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ο Παρθενώνας»

Η Δ’ Διεύθυνση πιστή στις αρχές της να υπηρετεί τις κυβερνητικές πολιτικές όπου οι παιδαγωγικές ανάγκες και τα εργασιακά δικαιώματα δεν έχουν καμία αξία, προχώρησε την Τετάρτη στον αριθμητικό προσδιορισμό των υπεραριθμιών. Αφού πρώτα η Διεύθυνση και η Περιφέρεια αγνόησαν πλήρως τις υπάρχουσες αλλά και τις καινούριες κατανομές τμημάτων των σχολείων, την ύπαρξη πληθώρας διαγνώσεων σε υπερπληθή τμήματα, προχώρησαν σε συμπτύξεις τμημάτων. Τώρα η Διεύθυνση αγνοεί πλήρως τον προγραμματισμό των σχολείων για τη διάθεση των ωρών στο ολοήμερο πρόγραμμα. Ο προσδιορισμός των κενών και των υπεραριθμιών έχει γίνει ώστε τα ολοήμερα να λειτουργούν με έναν μόνο σταθερό εκπαιδευτικό ανεξάρτητα από τις εγγραφές των παιδιών!

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η Δ’ Διεύθυνση προχώρησε στον αριθμητικό προσδιορισμό των υπεραριθμιών κρίνοντας υπεράριθμες/-ους συναδέλφισσες/-ους  χωρίς να ακολουθήσει την διαδικασία που προβλέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία. Η νομοθεσία ορίζει ότι το ΠΥΣΠΕ πρώτα ανακοινώνει τις αριθμητικές υπεραριθμίες κάθε σχολείου, στη συνέχεια οι εκπαιδευτικοί κάνουν θετική ή αρνητική δήλωση υπεραριθμίας και με αυτά τα στοιχεία γίνεται ο ονομαστικός προσδιορισμός των υπεραρίθμων. Τότε και μόνο τότε οι εκπαιδευτικοί καλούνται να δηλώσουν σχολεία με βάση τα αναρτημένα κενά.

Άμεσο αποτέλεσμα αυτών των ενεργειών είναι η μεγιστοποίηση των υπεραριθμιών, η ελαχιστοποίηση των κενών και βέβαια η ελαχιστοποίηση του αιτούμενου αριθμού προσλήψεων αναπληρωτ(ρι)ών.

Οι ενέργειες αυτές αποτελούν μια χυδαία λογιστική ωρών, μια ακόμη πολιτική επιλογή που στηρίζεται στη λογική κόστους- οφέλους και που οδηγεί στη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Παρόλα αυτά Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘΑ θα θριαμβολογούν το πρωί της 11ης Σεπτεμβρίου για το πόσο καλά λειτουργούν όλα στο βασίλειο της Δανιμαρκίας, ενώ τα σχολεία, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί θα στενάζουν για να λειτουργήσουν.

Οι συνέπειες αυτών των επιλογών θα οδηγήσουν σε πλήρη αποδόμηση και του πρωινού και του ολοήμερου προγράμματος, θέτουν σε ομηρεία όλες/όλους τις/τους εκπαιδευτικούς που συμπληρώνουν ωράριο στο ολοήμερο πρόγραμμα, αφού μόλις υπάρξουν ανάγκες μακροπρόθεσμων αδειών, δεν θα μπορούν να καλυφθούν, λόγω της ανυπαρξίας διαθέσιμων εκπαιδευτικών.

Ποια/-ος νοιάζεται για τη δυσκολία που θα αντιμετωπίζει η/ο εκπαιδευτικός στο 25άρι τμήμα με 3 και 4 γνωματεύσεις…

Ποια/-ος νοιάζεται που θα λείπουν οι ώρες της ενισχυτικής διδασκαλίας για το προσφυγόπουλο ή για την μαθήτρια και τον μαθητή με μαθησιακές δυσκολίες…

Ποια/-ος νοιάζεται αν στο ολοήμερο δεν γίνεται ουσιαστική μελέτη γιατί οι εκπαιδευτικοί δεν θα μπορούν να δώσουν ποιοτικό χρόνο σε κάθε παιδί που έχει ανάγκη…

Ποια/-ος νοιάζεται για το τι λένε οι Σύλλογοι Διδασκόντων, αυτούς θα ακούμε τώρα…!;

Ποια/-ος νοιάζεται για τις ανάγκες των μαθητ(ρι)ών… Εδώ υπάρχουν οι ανάγκες των αριθμών.!

Ε, λοιπόν, ακούστε το καλά!

Μπορεί το Υπουργείο και οι Διευθύνσεις του να μη νοιάζονται για τα παραπάνω, όμως εμείς ως Σύλλογοι και ως εκπαιδευτικοί νοιαζόμαστε και σεβόμαστε τη δουλειά μας, τις μαθήτριες και τους μαθητές μας, καθώς και τις οικογένειές τους που πασχίζουν να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες και καλούνται κάθε χρόνο να βάζουν το χέρι όλο και πιο βαθιά στην τσέπη!

Δεν θα επιτρέψουμε τη διάλυση του Δημόσιου Σχολείου!

Απαιτούμε να σταματήσει κάθε διαδικασία τώρα και να ξαναγίνουν όλα από την αρχή με το άνοιγμα των σχολείων, με ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και με εξασφαλισμένες τις απαιτούμενες ώρες για την ομαλή λειτουργία του Ολοήμερου και του Διευρυμένου Ολοήμερου!

Όλοι και όλες στην κινητοποίηση στη Διεύθυνση Π.Ε. Δ΄ Αθήνας (Λεωφόρος Συγγρού 165, Νέα Σμύρνη), την Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου στις 13:00.

Οι ανάγκες των μαθητών/τριών μας δεν μπαίνουν στο ζύγι!

Τα εργασιακά μας δικαιώματα δεν τα χαρίζουμε!

Η μόρφωση των παιδιών μας δεν είναι προς διαπραγμάτευση!

Η αξιολόγηση στην πράξη: Βιολόγος διδάσκει Χημεία, σύμβουλοι αξιολογούν χωρίς μαθητές!

Σύμβουλος ανέβασε βίντεο από αξιολόγηση στο TikTok & στο Fb

Γιατί ακόμα και με την ψυχρή λογική η επιλογή είναι Απεργία – Αποχή
https://e-wall.net/?p=67416

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου