Πέμπτη 8 Αυγούστου 2024

Οργανικά Κενά ΠΕ06 στην Ειδική Αγωγή: Άλλο ένα Ατόπημα του ΥΠΑΙΘΑ
Οργανικά κενά ΠΕ06 στην Ειδική Αγωγή

Αξιότιμη Κ. Υφυπουργέ,

Στην πρόσφατη σύσταση οργανικών θέσεων στην πρωτοβάθμια ειδική αγωγή με έκπληξη και απογοήτευση διαπιστώσαμε πως το ΥΠΑΙΘΑ εξαίρεσε τους ΠΕ06 (αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας) μη δίνοντας τους ούτε μία οργανική θέση πανελλαδικά. Τη στιγμή μάλιστα που το μάθημα των αγγλικών έχει απόλυτη σύνδεση από τη πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Αναρωτιόμαστε πως ένα τόσο σημαντικό προσόν ζωής, που αποτελεί προϋπόθεση για τον σύγχρονο πολίτη του κόσμου, θεωρείται από το ΥΠΑΙΘΑ ως πολυτέλεια για τους μαθητές της ειδικής αγωγής και τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες με κυριότερη τη δυσλεξία.

Όλοι γνωρίζουν πως οι μαθητές με δυσλεξία αντιμετωπίζουν κυρίως πρόβλημα εκμάθησης της αγγλικής γλώσσας λόγω της ιδιομορφίας της στην ορθογραφία. Πρόβλημα το οποίο εύκολα αντιμετωπίζεται μέσω διαφορετικού τρόπου διδασκαλίας και μικρών τμημάτων, όπως τα τμήματα ένταξης. Και σε αυτά για κάποιο ανεξήγητο λόγο, το ΥΠΑΙΘΑ στερεί το δικαίωμα από τους μαθητές στερώντας τους πάλι από ειδικά εκπαιδευμένους καθηγητές ειδικής αγγλικής αγωγής.

Να τονίσουμε πως σε όλες τις προκηρύξεις μέσω ΑΣΕΠ η γνώση ξένης γλώσσας θεωρείται απαραίτητη προϋπόθεση. Μήπως το ΥΠΑΙΘΑ χρησιμοποιεί τους όρους «ίσες ευκαιρίες για όλους» και «συμπερίληψη» κατά το δοκούν?

Ζητούμε ΑΜΕΣΑ να αρθεί αυτή η ανισότητα τόσο για τους εκπαιδευτικούς της αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας όσο και για το μαθητικό πληθυσμό της ειδικής αγωγής και των τμημάτων ένταξης.

Ομοσπονδία Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Η αξιολόγηση στην πράξη: Βιολόγος διδάσκει Χημεία, σύμβουλοι αξιολογούν χωρίς μαθητές!
https://e-wall.net/?p=65513

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου