Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2024

Ψήφισμα των κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ03 για την καθυστέρηση του προγράμματος Μ.Ν.Α.Ε.
Ψήφισμα των κλάδων ΠΕ02 και ΠΕ03 για την καθυστέρηση του προγράμματος Μ.Ν.Α.Ε.

Ακολουθεί το ψήφισμα των εκπαιδευτικών για την καθυστέρηση και την άμεση εφαρμογή του προγράμματος.

ΥΠΟΓΡΑΦΩ

Το συγχρηματοδοτούμενο από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης πρόγραμμα “Μια Νέα Αρχή στα Ε.Π.Α.Λ” (Μ.Ν.Α.Ε.) εφαρμόζεται κυρίως στους μαθητές της Α΄ τάξης των συγκεκριμένων Λυκείων, με στόχο την ομαλή μετάβασή τους από το Γυμνάσιο στην Επαγγελματική Εκπαίδευση, την ενίσχυση του γνωστικού τους επιπέδου και την ακαδημαϊκή τους ανέλιξη.

Δυστυχώς, έπειτα από επικοινωνία με το Υπουργείο ενημερωθήκαμε ότι το πρόγραμμα θα καθυστερήσει και δε θα συμπεριληφθεί στη Β' φάση αναπληρωτών! Ενώ, λοιπόν, από τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ το Υπουργείο γνωρίζει τον αριθμό των τμημάτων της Α' λυκείου στα Ε.Π.Α.Λ. της χώρας και το μόνο που μπορεί να αλλάξει είναι ο αριθμός των μαθητών, ο οποίος ενδεχομένως να ΑΥΞΗΘΕΙ, καθώς θα προστεθούν σε αυτούς μετεξεταστέοι και μετεγγραφές, το Υπουργείο ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ καθυστερεί να ξεκινήσει ένα πρόγραμμα που αποδεδειγμένα ενισχύει την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθηση των μαθητών των Ε.Π.Α.Λ.!

Επιπλέον, ας μην ξεχνάμε ότι το πρόγραμμα αυτό δεν επιβαρύνει τον τακτικό προϋπολογισμό, αλλά χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ και έχει ήδη εγκριθεί μέχρι το 2026! Γιατί, λοιπόν, δε συμπεριλαμβάνεται στη Β΄ φάση, αφού οι διαδικασίες έχουν ολοκληρωθεί; Γιατί πρέπει κάθε χρόνο να παλεύουμε για τα αυτονόητα;

Ως εκ τούτου, απαιτούμε:

• Tην άμεση εφαρμογή του προγράμματος σε όλα τα Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας χωρίς καμία καθυστέρηση.

• Την άμεση πρόσληψη του απαιτούμενου αριθμού φιλολόγων και μαθηματικών, προκειμένου οι μαθητές των Ε.Π.Α.Λ να ενταχθούν ομαλά στη μαθησιακή διαδικασία και να λάβουν μέσω της συνδιδασκαλίας την απαραίτητη υποστήριξη από τους πρώτους μήνες του σχολικού έτους.
https://e-wall.net/68059/psifisma-ton-kladon-pe02-kai-pe03-gia-tin-kathysterisi-tou-programmatos-m-n-a-e/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου