Κυριακή 14 Απριλίου 2024

ERASMUS+: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Φλωρεντία: Διαχείριση Συγκρούσεων, Συναισθηματική Νοημοσύνη και Πρόληψη Εκφοβισμού
ERASMUS+: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στη Φλωρεντία: Διαχείριση Συγκρούσεων, Συναισθηματική Νοημοσύνη και Πρόληψη Εκφοβισμού

Τέσσερις εκπαιδευτικοί από το 130ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα ERASMUS+ στη Φλωρεντία, με τίτλο "Διαφοροποιημένη διδασκαλία προς μια ισότιμη μάθηση για όλους: Προωθώντας τα κίνητρα των μαθητών και την αντιμετώπιση συγκρούσεων σε τάξεις με μαθητές διαφορετικού πολιτισμικού υπόβαθρου και διαφορετικών/ ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών".

ERASMUS+: Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του 130ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών στη Φλωρεντία

 

Στο σεμινάριο «Conflict Management, Emotional Intelligence and Bullying Prevention» στην Φλωρεντία της Ιταλίας συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί Δημοτικού Σχολείου της Αθήνας.

Οι εκπαιδευτικοί του 130ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών Ντόνα Δέσποινα (ΠΕ70.50), Πασαρούγα Μαρία (ΠΕ70), Δασκαλοπούλου Ειρήνη (ΠΕ70), και Λυγούρα Στέλλα (ΠΕ70), σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό οργανισμό Europass Teacher Academy, πραγματοποίησαν επιμορφωτική επίσκεψη από 25/03/2024 έως 30/03/2024 στη Φλωρεντία, στο πλαίσιο του Προγράμματος ERASMUS+ με κωδικό 2023-1-ELO1-KA 122-SHC-000137384 και τίτλο σχεδίου: «Διαφοροποιημένη διδασκαλία προς μια ισότιμη μάθηση για όλους: Προωθώντας τα κίνητρα των μαθητών και την αντιμετώπιση συγκρούσεων σε τάξεις με μαθητές διαφορετικού πολιτισμικού υπόβαθρου και διαφορετικών/ ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών».

Οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Conflict Management, Emotional Intelligence and Bullying Prevention» όπου εξερευνήσαν πρακτικές διαχείρισης συγκρούσεων, τεχνικές ενίσχυσης της συναισθηματικής νοημοσύνης και στρατηγικές για την πρόληψη του εκφοβισμού στο σχολικό περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων και των συζητήσεων, οι εκπαιδευτικοί εξέτασαν το μοντέλο P.E.R.M.A. και πραγματοποίησαν δραστηριότητες για την προώθηση της συνειδητότητας (mindfulness) των μαθητών. Μέσω πρακτικών ασκήσεων και παιχνιδιών ρόλων ανέπτυξαν τεχνικές για την αντιμετώπιση προβλημάτων στην τάξη και την προαγωγή της ευημερίας των μαθητών.

Επίσης, στο ίδιο πρόγραμμα συμμετείχαν συνάδελφοι από τέσσερις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, προσφέροντας ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον πλούσιο σε ανταλλαγή απόψεων και ιδεών. Η συνεργασία και η συζήτηση σχετικά με τα εκπαιδευτικά συστήματα των διαφόρων χωρών παρείχαν την ευκαιρία για την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών και την αμοιβαία εμπλοκή σε θέματα που αφορούν την εκπαίδευση και τη μάθηση. Αυτή η ποικιλία συμμετεχόντων ενίσχυσε την ανοικτή συζήτηση και παρείχε πολυποίκιλες προοπτικές για την ανάπτυξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Η μετακίνηση αυτή υπήρξε μια πολύτιμη εμπειρία για όλους τους εμπλεκόμενους, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί σημαντικό κίνητρο για διαμοιρασμό και συζήτηση των νεοαποκτηθεισών γνώσεων και πρακτικών με τους συναδέλφους μας, με απώτερο στόχο την εφαρμογή τους μέσα στην καθημερινότητα της τάξης και την ανάπτυξη ενός πρωτοκόλλου διαχείρισης συγκρούσεων στο πλαίσιο ολόκληρης της σχολικής μονάδας.
https://e-wall.net/57100/erasmus-epimorfosi-ekpaideftikon-sti-florentia-diacheirisi-sygkrouseon-synaisthimatiki-noimosyni-kai-prolipsi-ekfovismou/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου