Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2024



Εργασιακά Δικαιώματα και Αναμοριοδότηση στις Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών
Το ψήφισμα εκπαιδευτικών αναδεικνύει κρίσιμα ζητήματα σχετικά με την αναμοριοδότηση και τη διαδικασία μεταθέσεων, υπογραμμίζοντας τη σημασία μαζικής συμμετοχής για τη διεκδίκηση δίκαιων αλλαγών. Κεντρικά αιτήματα περιλαμβάνουν τη μείωση της υποχρεωτικής υπηρέτησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, τη διασφάλιση της ισότητας στις μεταθέσεις μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων μέσω μοριοδότησης και τη βελτίωση των εργασιακών συνθηκών.


Δείτε το ψήφισμα εδώ


Ψήφισμα Εκπαιδευτικών με θέμα την Αναμοριοδότηση στη διαδικασία μεταθέσεων εκπαιδευτικών. 

Συγκεκριμένα θα θέλαμε να επιχειρηματολογήσουμε υπέρ της ένταξης κριτήριου παλαιότητας δηλαδή χρόνου μόνιμης υπηρεσίας στη δημόσια εκπαίδευση. Η αναγκαιότητα της ύπαρξης ενός τέτοιου κριτηριου αποδεικνύεται από το γεγονός ότι υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός συναδέλφων εκπαιδευτικών οι οποίοι, έπειτα από πολυετή υπηρέτηση σε σχολικές μονάδες που συχνά υπερβαίνει την 20ετία, αδυνατούν να πάρουν μετάθεση στον τόπο διαμονής τους.  Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο και δίκαιο το σύστημα μοριοδοτησης εφεξής να λάβει υπόψη και τη συνιστώσα του χρόνου μόνιμης υπηρεσίας στη δημόσια εκπαίδευση. Η απουσία αυτού του κριτηριου έχει ως αποτέλεσμα συνάδελφοι να αναγκάζονται να μπαίνουν στη διαδικασία μιας πολυετούς εξαντλητικής οικονομικά, σωματικά και ψυχολογικά μετακίνησης προς τις σχολικές μονάδες που υπηρετούν περιμένοντας μια μετάθεση που δεν έρχεται ποτέ. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η ανάγκη για μια πιο δίκαιη, ρεαλιστική και ισορροπημένη μοριοδότηση στα κριτήρια μετάθεσης έχει τεθεί και από τον κ. Θοδωρή Κατσωνόπουλο, αιρετό αντιπρόσωπο του ΚΥΣΔΕ.

Για το λόγο αυτό καλούμε την εκπαιδευτική κοινότητα να στηρίξει αυτή την προσπάθεια για εφαρμογή του φίλτρου παλαιότητας στην αίτηση μετάθεσης.

Αγαπητοί συνάδελφοι, η αναμοριοδοτηση των κριτηρίων μετάθεσης είναι απαραίτητη για την ορθότητα της διαδικασιας!

Οδηγός για τον νέο Αναπληρωτή και Νεοδιόριστο εκπαιδευτικό 2024


Ακολουθεί η ανακοίνωση του αιρετού: Θοδωρή Κατσωνόπουλου


Ψήφισμα Εκπαιδευτικών με θέμα την αναμοριοδότηση στη διαδικασία μεταθέσεων.


Η συλλογή υπογραφών συνεχίζεται, ο αγώνας συνεχίζεται και χρειάζεται να είναι μαζικός για να πετύχουμε τις όποιες αλλαγές.


Αφιερώνουμε ελάχιστο χρόνο, στηρίζουμε το δίκαιο αίτημα, ψηφίζουμε!


#Ησυμμετοχήμαςείναιηδύναμήμας

Θέση των ΣΥΝΕΚ ήταν/είναι η κατάργηση της υποχρέωσης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών να παραμείνουν στη θέση τοποθέτησης τους για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο σχολικών ετών. Να τους δοθεί το δικαίωμα μετάθεσης με την ολοκλήρωση ενός έτους υπηρέτησης στο ΠΥΣΔΕ διορισμού.

Με την καθοριστική συμβολή των δυνάμεων των ΣΥΝΕΚ, το 20ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ έχει πλέον και την εξής συνεδριακή απόφαση: Μείωση της υποχρεωτικής υπηρέτησης της οργανικής σε έναν χρόνο από δύο για τους/τις νεοδιόριστους/ες εκπαιδευτικούς. Κατάργηση της υποχρέωσης υπηρέτησης της οργανικής για τους/τις νεοδιόριστους/ες που ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες, όπως ισχύει για τους/τις μόνιμους/ες εκπαιδευτικούς.

Για Μουσικά, Καλλιτεχνικά Σχολεία, η θέση των ΣΥΝΕΚ, η οποία υπερψηφίστηκε και αποτελεί απόφαση του 21ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ είναι η ακόλουθη:


Σύμφωνα με τις διατάξεις βάσει των οποίων πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία δεν προβλέπεται μοριοδότηση των προσόντων των υποψηφίων προς μετάθεση εκπαιδευτικών, ούτε κατάταξη όλων των υποψηφίων σε αξιολογική σειρά. Δεν προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις ανακοίνωση πινάκων με τα στοιχεία των αιτούντων μετάθεση σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία. Οι μεταθέσεις στα σχολεία αυτά πραγματοποιούνται βάσει προσόντων και όχι μοριοδότησης. Από τα παραπάνω καθίσταται σαφές ότι καταπατείται η αρχή της ισότητας την οποία καθιερώνει το άρθρο 4§1 του Συντάγματος ο οποίος επιβάλλει την ομοιόμορφη μεταχείριση των προσώπων που τελούν κάτω από τις ίδιες συνθήκες. Ενώ όλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί μπορούν να υπολογίσουν με σαφή και ξεκάθαρο τρόπο τα μόριά τους και τη θέση τους σε ανάλογη λίστα ονομάτων, στη περίπτωση των εκπαιδευτικών των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων αυτή είναι μία παντελώς ανύπαρκτη δυνατότητα. Αυτό αποδεικνύεται καθώς:


● Δεν υφίσταται καθορισμένος, οριζόντιος τρόπος επιλογής κριτηρίων για τον χαρακτηρισμό του/της κάθενος/μιας υποψηφίου/ας.


● Δεν υφίσταται αναρτημένος στο ΥΠΑΙΘΑ πίνακας προσόντων και αντίστοιχης μοριοδότησης των υποψηφίων.


Η άνιση μεταχείριση που υφίστανται οι εκπαιδευτικοί των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων είναι προφανής και επιβάλλεται να υπάρξει ξεκάθαρη μοριοδότηση και πίνακας κατάταξης, όπως ισχύει για τους/τις υπόλοιπους/ες εκπαιδευτικούς.


Τα κοινωνικά κριτήρια ενώ α) κατά τη διαδικασία του διορισμού των εκπαιδευτικών μουσικών ειδικοτήτων συνυπολογίστηκαν από τον ΑΣΕΠ και β) είναι βασικό κριτήριο στις μεταθέσεις/αποσπάσεις των υπολοίπων συναδέλφων/ισσών στα σχολεία της Γενικής Παιδείας, στις μεταθέσεις/αποσπάσεις των Μουσικών/Καλλιτεχνικών Σχολείων δεν προσμετρώνται καθόλου, ως θα έπρεπε, μιας και οι μεταθέσεις και ακόμα περισσότερο οι αποσπάσεις, έχουν κατά κύριο λόγο κοινωνικό πρόσημο.

Απαιτούμε:


1. Άμεση τροποποίηση της εγκυκλίου Μεταθέσεων & Αποσπάσεων για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία, η οποία θα περιλαμβάνει ξεκάθαρη μοριοδότηση για κάθε προσόν ξεχωριστά και συνυπολογισμό όλων των κριτηρίων (ακαδημαϊκών, προϋπηρεσία, κοινωνικών).


2. Άμεση σύσταση αξιολογικού πίνακα κατάταξης των υποψηφίων.


3. Άμεση τροποποίηση της διαδικασίας των αμοιβαίων μεταθέσεων για τα μουσικά σχολεία.


4. Άμεση τροποποίηση της διαδικασίας δεύτερης φάσης αποσπάσεων, έχοντας το δικαίωμα αίτησης απόσπασης σε όλα τα Μουσικά Σχολεία, ανεξάρτητα από το αν υφίσταται λειτουργικό κενό ή όχι στα σχολεία επιλογής κατά τη διάρκεια των αιτήσεων.


5. Αύξηση οδοιπορικών και ημερήσιας αποζημίωσης και βελτίωση εργασιακών συνθηκών όσων μετακινούνται εκτός τόπου υπηρεσίας τους για συμμετέχουν στην διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων.

Θα πρέπει άμεσα να επέλθει δικαίωση για τους εκπαιδευτικούς που αναμένουν να ισχύσει η αναδρομικότητα του Ν.5128/2024 και οι δεσμεύσεις της πολιτικής ηγεσίας για ΟΛΕΣ τις ειδικές κατηγορίες. Άμεσα να ρυθμιστούν νομοθετικά από την κυβέρνηση όλα τα εκκρεμή ζητήματα για τα οποία οι προβλεπόμενες ενέργειες από τις υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘΑ έχουν γίνει.


Υπάρχει η πολιτική βούληση ή θα αρκεστούμε στα λόγια και τις υποσχέσεις;

Ποια είναι η συμβολή των ΣΥΝΕΚ για την ανάδειξη των εργασιακών ζητήματων των εκπαιδευτικών ;

Στα 2 τελευταία Συνέδρια της ΟΛΜΕ (20ο και 21ο), οι ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ/ΣΥΝΕΚ κατέθεσαν ένα συνολικό πλαίσιο προτάσεων για όλα τα βασικά ζητήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας μεταξύ των οποίων και προτάσεις για τα εργασιακά ζητήματα των εκπαιδευτικών. Οι βασικές μας προτάσεις έγιναν δεκτές και αποτέλεσαν αποφάσεις του Συνεδρίου.


Για την ενημέρωση των εκπαιδευτικών οι προτάσεις των ΣΥΝΕΚ στο 20ο Συνέδριο ήταν οι ακόλουθες:

Μόνιμοι διορισμοί για κάλυψη όλων των πραγματικών κενών. Πρόσληψη αναπληρωτών/τριών για πραγματική αναπλήρωση. Όχι στις τρίμηνες συμβάσεις.

Τοποθετήσεις αναπληρωτών/τριών υποχρεωτικά από τα ΠΥΣΔΕ σε μία φάση.

Εξίσωση εργασιακών δικαιωμάτων αναπληρωτών/τριών και μονίμων εκπαιδευτικών.

Ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας για αναπληρωτές/τριες και κατάργηση της υποχρέωσης ιατρικών εξετάσεων για κάθε χρονιά που προσλαμβάνονται.

Υπογραφή κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για το εργασιακό καθεστώς.

Ανώτατο όριο 20 μαθητών στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού, 10 στα εργαστήρια.

Κατάργηση του αντισυνδικαλιστικού νόμου 4808/21.

Επαναφορά του ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα.

Στην κλιμάκωση μείωσης του ωραρίου με βάση την προϋπηρεσία, θεσμοθέτηση μιας νέας κατηγορίας για τους εκπαιδευτικούς που έχουν συμπληρώσει τα 28 χρόνια υπηρεσίας, ώστε να έχουν και αυτοί κατά δύο ώρες μείωση στο υποχρεωτικό τους ωράριο.

Μείωση του διδακτικού ωραρίου λόγω προβλημάτων υγείας, όπως ισχύει και για τους υπολοίπους δημοσίους υπαλλήλους.

Μέχρι δύο σχολεία για κάλυψη ωραρίου. Μείωση διδακτικού ωραρίου κατά 1 ώρα σε κάθε σχολείο, σε περίπτωση μετακίνησης εκπαιδευτικού για συμπλήρωση ωραρίου σε πάνω από 2 σχολεία. Οικονομική κάλυψη των εξόδων μετακίνησης.

Επαναφορά της 3ωρης μείωσης ωραρίου Υπευθύνων Εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών και Πληροφορικής και της 2ωρης μείωσης ωραρίου για εκπαιδευτικούς που αναλαμβάνουν υπεύθυνοι Σχολικών Δραστηριοτήτων.

Απόδοση οργανικής με 10 ώρες σε μια ή δύο σχολικές μονάδες.

Καθορισμός ωραρίου μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων για την απόκτηση από τους μαθητές και τις μαθήτριες πιστοποιητικού ξένης γλώσσας, γνώσεων χειρισμού Η/Υ και μουσικών γνώσεων.

Μείωση της υποχρεωτικής υπηρέτησης της οργανικής σε έναν χρόνο από δύο για τους/τις νεοδιόριστους/ες εκπαιδευτικούς. Κατάργηση της υποχρέωσης υπηρέτησης της οργανικής για τους/τις νεοδιόριστους/ες που ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες, όπως ισχύει για τους/τις μόνιμους/ες εκπαιδευτικούς.

Άμεση τροποποίηση του άρθρου 13 του ΠΔ 50/1996 για την αναδιατύπωση και εκσυγχρονισμό των ιατρικών όρων των ασθενειών και ένταξη ίσης ή μεγαλύτερης βαρύτητας ασθενειών με αυτές που υπάρχουν ήδη στη σχετική νομοθεσία. Εκπαιδευτικοί που έχουν οι ίδιοι, οι σύζυγοι ή τα τέκνα τους ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω να εντάσσονται σε ειδική κατηγορία μετάθεσης.

Νομική κατοχύρωση του δικαιώματος αποσύνδεσης για τους/τις εκπαιδευτικούς, όπως ισχύει για τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα. Καμία υποχρέωση των εκπαιδευτικών για εργασία εκτός ωραρίου μέσω email ή οποιασδήποτε μορφής τηλεργασίας. Κατάργηση της εξαίρεσης των εκπαιδευτικών από τα δικαιώματα του ν.4807/21.

Βελτίωση των ρυθμίσεων του ν.4386/2016 που αφορούν τόσο στην άρση της προθεσμίας της 30ης Σεπτεμβρίου μέχρι την οποία μπορεί να γίνεται συμπλήρωση ωραρίου με γραμματειακή υποστήριξη όσο και στη συμπλήρωση ωραρίου των κοινών ειδικοτήτων της Α/μιας και Β/μιας.

Θεσμοθέτηση νέου πλαισίου για τη συγκρότηση και λειτουργία υπηρεσιακών συμβουλίων ανεξάρτητων και μη ελεγχόμενων από την εκάστοτε εξουσία. Ενός πλαισίου που θα κατοχυρώνει τη διαφάνεια, την αντικειμενικότητα, τη δικαιοσύνη και τη δημοκρατική τους λειτουργία. Επαναφορά των δημοκρατικά εκλεγμένων αιρετών στα υπηρεσιακά και πειθαρχικά συμβούλια και τα συμβούλια επιλογής στελεχών. Κατάργηση της τροπολογίας Κεραμέως για ηλεκτρονικές εκλογές αιρετών και διεξαγωγή των εκλογών την πρώτη Τετάρτη κάθε δεύτερου Νοέμβρη με άδεια, όπως ίσχυε όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Συμμετοχή των αιρετών του ΚΥΣΔΕ στη διαμόρφωση από την Κεντρική υπηρεσία του ΥΠΑΙΘ των οριστικών κενών για τις μεταθέσεις και τους διορισμούς, ανά περιοχή και ειδικότητα, λαμβάνοντας υπόψη τις εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ για κενά και πλεονάσματα. Σε αυτά να συνυπολογίζονται οι συνταξιοδοτήσεις που θα πρέπει να οριστικοποιούνται εγκαίρως.

Δυνατότητα προσφυγής μετά από απόρριψη της ένστασης ή της αίτησης θεραπείας του ΠΥΣΔΕ ή του ΑΠΥΣΔΕ σε ΑΠΥΣΔΕ και ΚΥΣΔΕ αντίστοιχα.

Αναμοριοδότηση των κριτηρίων μετάθεσης, καθώς και ένταξη νέων κριτηρίων, (χρόνια υπηρεσίας, παιδιά, συνυπηρέτηση εκπαιδευτικών, μονογονεϊκές οικογένειες, σύμφωνο συμβίωσης), για μια πιο δίκαιη, πιο ρεαλιστική και ισορροπημένη μοριοδότηση.

Κατάργηση της υποχρέωσης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών να παραμείνουν στη θέση τοποθέτησής τους για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) σχολικών ετών. Να τους δοθεί το δικαίωμα μετάθεσης με την ολοκλήρωση ενός έτους υπηρέτησης στο ΠΥΣΔΕ διορισμού.

Οι αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ να γίνονται από το ΚΥΣΔΕ, λαμβάνοντας υπόψη τις εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ και τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης σε κάθε περιοχή. Οι αποσπάσεις σε υπηρεσίες και φορείς να γίνονται από το ΚΥΣΔΕ, με προκήρυξη συγκεκριμένων θέσεων, ανακοίνωση των αντίστοιχων προσόντων που απαιτούνται, με συγκεκριμένη μοριοδότηση και διαφάνεια. Οι αποσπάσεις αυτές να γίνονται για μια 3ετία. Έγκαιρη πραγματοποίηση όλων των αποσπάσεων μέχρι τις 30 Ιούνη.

Ειδικά όσον αφορά στα διαπολιτισμικά, καλλιτεχνικά, μουσικά σχολεία, συγκεκριμενοποίηση των αντικειμενικών και μετρήσιμων κριτηρίων για τις μεταθέσεις και αποσπάσεις σε αυτά.

Σε συνέχεια των αποφάσεων του 20ου Συνεδρίου, οι θέσεις μας και αποφάσεις του 21ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ ήταν οι ακόλουθες:

Να πραγματοποιηθούν άμεσα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί σε όλα τα πάγια κενά, με δίκαιη κατανομή.

Αυτοδίκαιη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων με το πέρας της δόκιμης διετούς υπηρεσίας.

Θεσμική και νομική προστασία των εκπαιδευτικών για τις εκδρομές, τις εφημερίες και τον εργασιακό εκφοβισμό.

Δημιουργία νομικού τμήματος σε κάθε ΠΔΕ &ΔΔΕ τόσο για την υποστήριξη των υπηρεσιακών συμβουλίων όσο και για την νομική υποστήριξη των εκπαιδευτικών.

Πλήρης κάλυψη κάθε εκπαιδευτικού σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος από/προς/εντός του χώρου εργασίας.

Προσλήψεις για γραμματειακή στήριξη σε όλα τα σχολεία.

Κατάργηση του ν. 5082/24 για τα ΕΠΑΛ. Ενίσχυση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Ξεκάθαρο νομικό πλαίσιο με κωδικοποίηση της νομοθεσίας για να μην παρατηρείται το φαινόμενο ένα ΠΥΣΔΕ να αποφαίνεται θετικά σε ένα ζήτημα και ένα άλλο ΠΥΣΔΕ για το ίδιο θέμα να αποφαίνεται αρνητικά.

Ενιαίο χρονοδιάγραμμα για την πραγματοποίηση των υπηρεσιακών μεταβολών σε όλα τα ΠΥΣΔΕ.

Πρόσβαση στις στρατιωτικές και φοιτητικές λέσχες σίτισης για όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς.

Κατάργηση του άρθρου 22 του ν.4728/2020 της Κεραμέως και διεξαγωγή των εκλογών την πρώτη Τετάρτη κάθε δεύτερου Νοέμβρη με άδεια, όπως ίσχυε όλα τα προηγούμενα χρόνια. Η επαναφορά των αιρετών του κλάδου στα υπηρεσιακά συμβούλια μετά τον δίχρονο αποκλεισμό τους είχε ως αποτέλεσμα την ραγδαία αύξηση των ποσοστών ικανοποίησης των αιτημάτων του κλάδου (αποσπάσεις, μεταθέσεις κλπ) αλλά και την εξασφάλιση της διαφάνειας και της λογοδοσίας της διοίκησης σε κάθε απόφαση σε ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ και ΚΥΣΔΕ. Παρά τον αγώνα του κλάδου και την ομόφωνη εναντίωση στις ηλεκτρονικές εκλογές το υπουργείο εμμένει στην απόφασή του να μην επαναφέρει το προηγούμενο πλαίσιο διενέργειας των εκλογών. Το 21ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ αποφασίζει, αναγνωρίζοντας την αναγκαιότητα ύπαρξης αιρετών του κλάδου και τα θετικά για τον κλάδο αποτελέσματα που έφερε η ύπαρξη πραγματικών αιρετών στα υπηρεσιακά συμβούλια, την εκ νέου συμμετοχή του κλάδου στις επικείμενες εκλογές αλλά και την ταυτόχρονη συνέχιση του αγώνα για την κατάργηση του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου που αφορά στη διενέργεια εκλογών για τα υπηρεσιακά συμβούλια.

Κατάργηση του άρθρου 123 του ν.4763/2020 περί αντικατάστασης αιρετών σε περίπτωση παραίτησης που παραβιάζει το εκλογικό αποτέλεσμα και τη σειρά εκλογής.

Ένταξη προγραμμάτων σχολικής διαμεσολάβησης για την αντιμετώπιση της σχολικής βία με επείγουσα σχετική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Κατ’ εξαίρεση μετάθεση χωρίς την υποχρεωτική παραμονή στην οργανική θέση διορισμού για ένα ή δύο έτη σε εκπαιδευτικούς με ποσοστό αναπηρίας 67% και πάνω.

Οι ΣΥΝΕΚ υπήρξαμε πάντα η αγωνιστική παράταξη της υπευθυνότητας και των τεκμηριωμένων απόψεων και προτάσεων. Χάρη στην υπεύθυνη στάση των ΣΥΝΕΚ, υπάρχουν πλέον αιρετοί του κλάδου, που παλεύουν για τη διαφάνεια και την αξιοκρατία στις υπηρεσιακές μεταβολές και φροντίζουν για την ενημέρωση των εκπαιδευτικών για τις διαδικασίες και τις αποφάσεις των ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ.

ΣΥΝεχίζουμε να είμαστε η φωνή, τα μάτια και τα αυτιά των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Μακριά από πελατειακές λογικές.

ΣΥΝαποφασίζουμε για όσα μας αφορούν, για καλύτερες συνθήκες ζωής και εργασίας.

ΣΥΝδιαμορφώνουμε το μέλλον.

Κατσωνόπουλος Θοδωρής


αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ


εκλεγμένος με τις Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις- ΣΥΝΕΚ https://e-wall.net/?p=74467

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου