Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2023

Facebook / Meta: Συνδρομή ή στοχευμένες διαφημίσεις | Τα δεδομένα ή τα λεφτά σας
Facebook / Meta: Συνδρομή ή στοχευμένες διαφημίσεις |"Τα δεδομένα ή τα λεφτά σας" 

Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (ΓΚΠΔ), οι εταιρείες πρέπει να ζητούν τη ρητή συγκατάθεση των χρηστών για τη χρήση των δεδομένων τους για σκοπούς μάρκετινγκ. Σε βάρος της Meta, της μητρικής εταιρείας του Facebook και του Instagram, έχει ήδη επιβληθεί πρόστιμο ύψους 225 εκατομμυρίων ευρώ από την ιρλανδική Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων (DPC) για παραβίαση του ΓΚΠΔ.

Πλέον η Meta προσφέρει στους χρήστες της στην Ευρώπη δύο επιλογές: είτε να συνεχίσουν να βλέπουν στοχευμένες διαφημίσεις, είτε να πληρώσουν για μια συνδρομητική υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις. Το κόστος της συνδρομής είναι 9,99 ευρώ το μήνα για έναν μόνο λογαριασμό και 12,99 ευρώ το μήνα για πολλαπλούς λογαριασμούς.

Όπως υποστηρίζει η Meta, η συνδρομητική υπηρεσία είναι μια δίκαιη λύση για τους χρήστες που θέλουν να αποφεύγουν τις στοχευμένες διαφημίσεις, αλλά δεν θέλουν να εγκαταλείψουν τις πλατφόρμες Facebook και Instagram.

Εντούτοις, πολλοί χρήστες βρίσκουν το κόστος της συνδρομής απαγορευτικό.

Οι ενδεχόμενες επιπτώσεις αυτών των αλλαγών στο Facebook και το Instagram:

- Μείωση των εσόδων της Meta από τις διαφημίσεις.

- Εντονότερος ανταγωνισμός από άλλες εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης χωρίς στοχευμένες διαφημίσεις.

- Μεταβολές στη συμπεριφορά των χρηστών, οι οποίοι ενδέχεται να είναι πιο επιφυλακτικοί στην παροχή προσωπικών δεδομένων στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

 
https://e-wall.net/48297/facebook-meta-syndromi-i-stochevmenes-diafimiseis-ta-dedomena-i-ta-lefta-sas/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου